Mijozlarning sevimli mahsulotlari ro'yxatini qanday shakllantirish mumkin

Mijozlarning sevimli mahsulotlari ro'yxatini qanday shakllantirish mumkin

REGOS dasturida mijozlarning sevimli mahsulotlari ro'yxatini avtomatik ravishda yaratish imkoni mavjud. Tovarlarni qayd qilishda kassir mijoz qaysi tovarlarni tez-tez sotib olishini ko'rishi va agar mijoz ma’lum bir tovarni sotib olishni unutgan bo'lsa, unga bu haqida eslatishi mumkin.

Ushbu maqolada:

  1. Sevimli tovarlar funksiyasi nima uchun kerak?
  2. REGOS: POS dasturida sevimli tovarlar qanday namoyish qilinadi
  3. REGOS: Store Management-da sevimli tovarlar funksiyasini qanday sozlash mumkin
  4. Sevimli tovarlar qanday aks ettiriladi
  5. Imkoniyatlar

Sevimli tovarlar funksiyasi nima uchun kerak?

 

Sevimli tovarlar funksiyasi mijozlarning sodiqligini oshirishga va o'rtacha chek miqdorini ko’paytirishga yordam beradi. Agar mijozning sodiqlik kartasi bo'lsa, dastur u tez-tez sotib oladigan tovarlarni qayd qiladi. Xarid qilish paytida REGOS: POS dasturida kassir ushbu tovarlarni ko'rishi va mijozga ulardan birini sotib olishni unutganligini eslatishi mumkin.

Sevimli tovarlar funksiyasi — kassir ishi va mijozlar bilan muloqot qilish uchun qulay yechimdir. Ushbu funksiya mijozlarning sodiqligini oshiradi va o'rtacha chek miqdorini ko’paytiradi.

 

REGOS: POS dasturida sevimli tovarlar qanday namoyish qilinadi

 

Sodiqlik kartasini o’qishda REGOS: POS ekranida yurakcha shaklidagi belgi paydo bo'ladi. Ushbu belgini bosish orqali kassir mijozning qaysi tovarlarni tez-tez sotib olishini ko'rishi mumkin.

 Sevimli mahsulotlar ro'yxatiga qo'shish shartlari REGOS: Store Management dasturida tartibga solinadi. Tovarlarni aks ettirish quyidagi omillarga asoslanib sozlanishi mumkin:

  • Eng tez-tez sotib olinadigan tovarlar
  • Xaridor tomonidan sotib olingan eng qimmat tovarlar
  • Katta summaga sotib olingan tovarlar

 

REGOS: Store Management-da sevimli tovarlar funksiyasini qanday sozlash mumkin

1. Sodiqlik dasturini tanlash

Avvalo Bonus tizimi turi bilan Sodiqlik dasturini yaratish kerak

Yoki mavjud bo'lganini tanlash lozim.



Bonus tizimini sozlagandan so'ng, sodiqlik kartalarini chiqarishga o'tishingiz mumkin.

  

2. Sodiqlik kartalarini chiqarish sozlamasi

Mijozlarning yangi kartalarini REGOS: POS dasturi orqali kassada ro'yxatdan o'tkazish mumkin. Qulaylik shundan iboratki, kassir mijozning kartasini xaridni amalga oshirish vaqtida darhol ro'yxatdan o'tkazadi. 

  • Avvalo kassir Mijoz kartasi tugmachasining o'ng tomonidagi + tugmasini bosishi va keyin mijoz ma'lumotlarini kiritishi kerak.
  • Kiritish kerak bo'lgan birinchi narsa – bu telefon raqamdir.

 

  • Keyin esa dastur mijozning ismini va karta shtrix kodini kiritishni so'raydi
  • Shtrix-kodni ikki usul bilan kiritish mumkin: skaner yordamida shtrix-kodni skanerlang yoki shtrix-kod raqamini qo'lda kiriting.

 

 Sodiqlik kartalarini qo'shish bo'yicha batafsil ko'rsatmalar: Ko'rsatmalarga havola.

3. Sevimli mahsulotlar ro'yxatiga mahsulotlarni qo'shish algoritmini sozlash

REGOS: Store Management dasturida sevimli tovarlar ro'yxatini yaratish tamoyilini ko'rsatish kerak. Sevimli tovarlar quyidagi xususiyatlarga ko'ra shakllanishi mumkin:

  1. Tovarning miqdori bo'yicha — qaysi mahsulot eng ko’p sotib olinadi;
  2. Pul miqdori bo'yicha — qaysi tovar eng qimmat edi:
  3. Xarid qilingan summa bo'yicha — tovarlarni xarid qilishning eng katta summasi qanday edi.

 Tovarlarni shakllantirishning algoritmi REGOS: Store Management-ning Afzal ko’riladigan xaridlar bo'limida sozlanadi. Batafsil ko'rsatmalar quyidagi havolada mavjud: Ko'rsatmalarga havola .

 

Sevimli tovarlar qanday aks ettiriladi

Ushbu barcha sozlamalarda sevimli tovarlaringizning funksiyasidan to'liq foydalanishingiz mumkin. Harakatlar ketma-ketligi quyidagicha:

  • Xaridor xaridni amalga oshirish uchun kassaga yaqinlashadi
  • Kassa tovarlarni qayd qiladi.
  • Mijozning sodiqlik kartasini skanerlaydi, shundan so'ng ekranda yurakcha belgisi paydo bo'ladi.
  • Yurakcha belgisini bosish orqali kassir mijoz qaysi mahsulotlarni tez-tez sotib olishini ko'rishi va ular haqida mijozga eslatishi mumkin

 

Imkoniyatlar

Sevimli tovarlar funksiyasi kassirga mijozning muntazam xaridlari haqida eslatib turish imkonini beradi, bu esa sodiqlik va o'rtacha chek miqdorini oshiradi. Shuningdek, bu marketing vazifalari, talabni tahlil qilish va sodiqlik kartalari egalari uchun aksiyalarni o'rnatishga qaratilgan qulay vositadir.

Agar sizda hali REGOS dasturi o'rnatilmagan bo'lsa va siz dasturiy ta'minotning barcha imkoniyatlaridan foydalanmoqchi bo'lsangiz, so'rov qoldiring yoki bizga qo'ng'iroq qiling va bizning menejerimiz barcha savollaringizga javob beradi.

Kontaktlaringizni qoldiring va mutaxassisning bepul maslahatini oling


Bizni ijtimoiy tarmoqlarda kuzatib boring