REGOS: Store Managementda bayram chegirmalarini qanday yaratish mumkin

REGOS: Store Managementda bayram chegirmalarini qanday yaratish mumkin

Do'konlar ko'pincha bayramlarda mijozlar uchun chegirmalarni o’rnatadilar. Biz sizga REGOS: Store Management dasturida bunday promoaksiyani qanday o'rnatish haqida aytib beramiz.

Ushbu maqolada:

  1. Nima uchun bayramlarda chegirmalar o’rnatiladi?
  2. Bayram kunlarida 10% chegirma
  3. 1-sentyabr sharafiga 10% chegirma qanday o'rnatiladi
  4. Ehtimoliy kengaytirishlar

Nima uchun bayramlarda chegirmalar o’rnatiladi?

Promoaksiyalar iste'molchilarning brend yoki do'konga nisbatan sodiqligini oshiradi. Har bir inson bayram uchun o’z sevimli do'konida chegirma olishdan mamnun bo’ladi, shunday emasmi?

Oʻzbekistonda me’yorda quyidagi bayramlar nishonlanadi: 1-yanvar, 8-mart, 21-mart, 1-sentyabr va Xayit kunlari. Shuningdek, siz mahalliy bayramlarni o'rnatishingiz mumkin, masalan, do'konning tug'ilgan kuni sharafiga chegirmalar.

Bayram kunlarida 10% chegirma

Mijoz uch kun davomida: bayramdan bir kun oldin, bayram kuni va bayramdan keyingi kuni butun mahsulotlar assortimentiga 10% chegirma oladigan reklama aksiyasini ko'rib chiqamiz: Bunday mexanika mijozlarni do'konga kelib, xarid qilishga qiziqtiradi.

1-sentyabr sharafiga 10% chegirma qanday o'rnatiladi

Birinchidan, Store Management ilovasida Sodiqlik dasturiga o'tishingiz kerak.

Shundan so'ng, siz yangi reklama aksiyasini yaratishingiz kerak, unda siz marketing faoliyatining nomini, boshlanish va tugash sanalarini, shuningdek, aksiyaning amal qilish vaqtini ko'rsatasiz.

Natijada siz 3 kunlik aksiyaga ega bo'lasiz: 31 avgust, 1 sentyabr va 2 sentyabr.

So’ng, siz chegirma foizini va chegirma qo’llaniladigan mahsulotni ko'rsatishingiz kerak.

O'rnatish natijasida siz Mustaqillik bayrami sharafiga 10% chegirma ko'rinishidagi aksiyaga ega bo'lasiz. Aksiya kunlari: 31-avgust, 1-sentyabr, 2-sentyabr.

Ehtimoliy kengaytirishlar

Davriy chegirmalar tizimi moslashuvchan va sizning marketing umidlaringizga moslashtirilishi mumkin. Misol uchun, siz chegirma foizini o'zgartirishingiz yoki reklama kunlarining davomiyligini qisqartirishingiz yoki aksincha oshirishingiz mumkin.

Bayram kunlarida mijozlar uchun chegirmalar o'rnatish orqali siz sodiqlikni oshirasiz, o'rtacha chek miqdorini oshirasiz va qolgan tovarlarni ham sotasiz.

Batafsil ko'rsatmalar uchun havolaga o'ting: https://docs.regos.uz/ru/regos-sm/operations/references/retail-ref/promoprograms/period-discount

Agar sizda hali Store Management oʻrnatilmagan boʻlsa, mahsulotlar sahifasiga oʻting va oʻrnatish uchun soʻrov yuboring: https://regos.uz/ru/product/servis-regos/regos-store-management-info

 YouTube videolari: https://youtube.com/shorts/hFKIhD68DL4?feature=share 

Kontaktlaringizni qoldiring va mutaxassisning bepul maslahatini oling


Bizni ijtimoiy tarmoqlarda kuzatib boring