Ushbu maqolada:
REGOS xizmatining "Savdoni amalga oshirish" bo'limi
REGOS xizmatining "Savdoni amalga oshirish" bo'limi uchta asosiy hujjatni o'z ichiga oladi:
- Kontragentdan buyurtma – keyinchalik yuklarni jo'natish hujjati yaratilishi mumkin bo'lgan buyurtmalarni joylashtirish uchun ishlatiladi.
- Kontragentga jo' natish - bu ombordan maxsulotlarni jo'natishni qayd etuvchi asosiy hujjatdir.
- Kontragentdan qaytarish – maxsulotlarni kontragentlardan qaytarishni hisobga oladigan hujjatdir.
Ushbu hujjatlarning har biri maxsulotlarni sotish jarayonini avtomatlashtirishda muhim rol o'ynaydi va kontragentlar bilan o'zaro aloqani soddalashtiradi.
Kontragentdan buyurtma
Biznes hamkorning buyurtmasi - bu biznes hamkorga jo'natmoqchi bo'lgan mahsulotni tavsiflovchi hujjat. Bu savdo jarayonining dastlabki bosqichi bo'lib, maxsulotlarni zahiraga qo'yishga imkon beradi, bu esa ularni boshqa xaridorlarda sotishga to'sqinlik qiladi.
Hujjat parametrlari va holatlari:
- Buyurtma yaratilgan sana va vaqt.
- Status — kontragentdan berilgan buyurtma hujjatining statusi "Yangi", "Tasdiqlandi", "Ishlamoqda", "Bajarildi" yoki "Bekor qilindi" bo'lishi mumkin.
- Miqdorni bron qilish - Bu belgi sizga buyurtmada ko'rsatilgan maxsulotlar sonini boshqa kontragentlarga sotish uchun mavjud emasligi uchun zaxiralash imkonini beradi.
- Shartnoma – uning asosida kontragentdan buyurtma olinadi. Agar shartnoma mavjud bo'lsa, u parametrlar (kontragent, korxona, valyuta va valyuta kursi) ko'rsatilgan shartnomadan olingan bo'lib, ularni tahrirlash uchun mavjud emas;
- Kontragent - buyurtma bergan xaridor;
- Korxona – buyurtmani olgan korxona;
- Ombor – Maxsulot chiqariladigan ombor;
- Valyuta - Hujjatning valyutasi;
- Valyuta kursi - valyutaning asosiy valyutaga nisbatan kursi;
- QQS - Mahsulot uchun QQS stavkasi;
- Izoh - Buyurtma hujjatiga sharh.
- Masʼul shaxs – buyurtma hujjati uchun masʼul foydalanuvchi.
Store Management misolida
Hujjat operatsiyalari
Buyurtma hujjati operatsiyalar bilan to'ldiriladi, ularning har biri biznes hamkor tomonidan buyurtma qilingan ob'ektdir. Hujjatni turli yo'llar bilan to'ldirishingiz mumkin.
Quyidagi funktsiyalar biznes hamkordan buyurtma hujjati yozuvlarini yaratish uchun qo'llaniladi:
- Tanlash
- Maxsulotni qidiring.
- Qidiruv satrida shtrix-kod bo'yicha maxsulotni qidiring.
Store Management misolida
Buyurtma hujjati bilan asosiy harakatlar:
- Asosida yaratish — buyurtma asosida "kontragentga jo'natish" yoki "kontragentdan qaytarish" hujjatlarini yaratishingiz mumkin.
- To'ldirish asosida - Tanlangan narx turining narxi bilan mahsulot narxini to'ldiring.
Store Management misolida
Savdoni amalga oshirish
"Kontragentga jo'natish" hujjati maxsulotlarni sotish jarayonida asosiy xujjatlardan biri hisoblanadi. Ushbu hujjatda mahsulotning kompaniya omboridan kontragentga o'tkazilishlar qayd etilgan. Maxsulotlarni jo'natish hujjatini yaratish, uni to'ldirish va chegirmalar qo'shish muhim qadamlar hisoblanadi.
Yaratish uchun moslamalar:
Yaratishda xuddi kontragentdan buyurtma hujjatini yaratishda bo'lgan parametrlar sifatida ko'rsatiladi, faqat narx turi qo'shiladi, shundan kelib chiqqan holda xarajat hisoblab chiqiladi.
Store Management misolida
Savdoni amalga oshirish hujjatini to'ldirish
Skaner orqali maxsulotlarni kiritish - Shtrix-kodni skanerlash yuk hujjatiga elementni qo'shadi.
Maxsulotlarni tanlash - Hujjatga maxsulotlarni qo'shish uchun Tanlash funksiyasidan foydalaning.
Excel / CSV-dan import qilish - maxsulotlarni import qilish imkoniyati.
Hujjatni to'ldirgandan so'ng, uni Tahrirlash tugmasi orqali tasdiqlashingiz kerak. Agar hujjat qulflangan yoki tahrirlangan bo'lsa, uni tahrirlab bo'lmaydi, lekin siz uni qulfini ochishingiz mumkin.
Chegirmalarni qo'llash:
Tizim hujjat darajasida chegirmalar qo'shish imkonini beradi. Buning uchun siz chegirma turini va miqdorini ko'rsatishingiz kerak. Ushbu ma'lumotlar avtomatik ravishda jo'natmada ko'rsatilgan maxsulotlarga qo'llaniladi.
Store Management misolida
Kontragentdan qaytarish
Maxsulotlarni kontragentdan qaytarish "Kontragentdan qaytarma" hujjati yordamida amalga oshiriladi. Ushbu xujjatdan qaytarilgan maxsulotlar hisobga olish va tizimda ishlov berish uchun foydalaniladi.
Qaytarish hujjatini yaratish va to'ldirish:
Hujjatni yaratishda, siz holati va narx turidan tashqari boshqa hujjatlarni (buyurtma va jo'natma) kabi bir xil parametrlarni belgilaysiz.
Store Management msolida
Boshqa hujjatlarda bo'lgani kabi, qaytarish ham buyurtma yoki jo'natma kabi boshqa hujjatlar asosida amalga oshirilishi mumkin, bu esa jarayonni tezlashtiradi va buxgalteriya hisobini soddalashtiradi.
Hujjat yaratilganidan va tranzaksiyalar bilan to'ldirilganidan keyin uni tahrirlashingiz kerak.
Xulosa
REGOS xizmati ulgurji savdoning barcha yo'nalishlarini, shu jumladan buyurtmalar yaratish, maxsulotlarni jo'natish va kontragentlardan mahsulotni qaytarish uchun zamonaviy vositalarni taqdim etadi. Ushbu jarayonlarni avtomatlashtirish xatolarni kamaytiradi va kontragentlar bilan ishlashni soddalashtiradi, biznesni yanada samarali qiladi.